loading...
وبلاگ شخصی من
علی بازدید : 459 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (4)

 يك فيلمساز موفق به تهيه تصاويري از پديده نادر گردباد آتش به ارتفاع 30 متر در يكي از مناطق دورافتاده استراليا شده است.بر خلاف گردبادهاي گرد و غبار كه حرارت خود را از نور خورشيد بدست مي آورند، گردبادهاي آتشين با استفاده از آتش سوزي هاي موجود بر روي زمين و تركيب با هواي گرم، ستون هاي عظيم آتش را شكل مي دهند.



علی بازدید : 428 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
گروه هکري Anonymous رسما اعلام نمود که کامپيوتر هاي FBI را هک کرده و اطلاعات مربوط به يک ميليون ابزار اپل را بر روي وب منتشر کرده است و اطلاعات منتشر شده تنها بخش کوچکي از کل اطلاعات به سرقت رفته از FBI است.گروه هکري Anonymous اعلام کرده که علاوه بر اطلاعات اپل آنها اطلاعاتي از ابزارهاي کنترلي سري FBI را نيز به دست آورده‌اند.
علی بازدید : 365 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
شرکت مایکروسافت پس از راهندازی سرویس ایمیل OutLook وارد رقابت میان شرکت های مشابه از جمله جیمیل گوگل شد . این سرویس قدرتمند با ظاهری زیبا و دلنیشن هم اکنون طی ۲ هفته پس از راهندازی توانسته ۱۰ میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کند .
علی بازدید : 532 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)




به نقل از زرو ان نت, PlaceRaider که توسط محققین امریکائی ساخته شده قادر است فضای اطراف شما را بصورت سه بعدی بازسازی کرده و داده هایتان را برباید.
علی بازدید : 319 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: گوگل سقوط کرد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره، پایگاه الکسا که ترتیب پر بازدیدترین سایت‌ها در جهان را نشان می‌دهد، در تازه‌ترین رده بندی خود، رتبه گوگل را به دومین سایت تنزل داد. این در حالی است که گوگل طی 8 سال گذشته همواره در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار داشت و بدون رقیب در رتبه نخست سایت الکسا جای داشت.

علی بازدید : 273 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

یک نقص امنیتی جدید سبب شده که سامسونگ و تلفن های گلکسی با دردسری جدی مواجه شوند. در این مشکل امنیتی کافی است که کاربران تلفن های گلکسی یک صفحه وب را باز کنند که حاوی یک کد مخفی است. با باز کردن این صفحه تلفن آنها به طور کامل ریست شده و تمامی محتوای آن نیز پاک می شود. بدون اینکه از کاربر اجازه ای پرسیده شود.
علی بازدید : 277 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (1)
تلفن Galaxy S۴ سامسونگ

تلفن Galaxy S۴ سامسونگ

در اینکه سامسونگ پس از Galaxy S III که بیش ۲۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده، در حال کار برروی نسل بعدی این تلفن است، تردیدی وجود ندارد...
علی بازدید : 660 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

کفش مناسب مدرسه

پا تکیه گاه بدن است که تمام نیروی وزن را به زمین منتقل می کند و با برخورد به زمین، این نیرو به صورت عکس العمل از طریق پا به زانو، ستون فقرات و مفاصل منتقل می شود. به همین دلیل مراقبت از سلامت پاها و کنترل نیروهایی که از بدن و زمین به آنها وارد می شود، حائز اهمیت است.

علی بازدید : 263 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

کیف مدرسه

تحقیقات نشان می‌دهد وزن زیاد کیف‌های مدرسه باعث بروز بیماری و آسیب‌های ستون فقرات، مفاصل و دردهای شدید در نواحی گردن، دست ها، کتف، پشت و پاها در دانش آموزان می شود.

علی بازدید : 430 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

هنوز چند روز از خبر رای قاضیان دادگاه در خصوص شکایت شرکت اپل از سامسونگ نگذشته که شایعه ای با متن زیر درهمه جای دنیا در حال پخش شدن است
علی بازدید : 295 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

بهداشت کودکان

اگر علایمی مانند تب، سرفه، خستگی و … در کودک خود مشاهده کردید، مانع رفتن او به مدرسه شوید. استراحت در منزل سبب تسریع روند بهبودی کودک می شود. همچنین از سرایت بیماری به بقیه دانش‌آموزان جلوگیری می کند.

علی بازدید : 767 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش ایران ویج ، تبریز بی‌تردید یکی از زیباترین و پاکیزه‌ترین شهرهای ایران است. به اینها اگر آب و هوای خوبش در تابستان را هم اضافه کنید به یکی از بهترین مقاصد یک سفر تابستانی می‌رسید. اگر گذارتان به تبریز افتاد، پیشنهادهای ما را همراه‌تان ببرید. در هر حال یادتان باشد که تبریز این همه هست و همه اینها تبریز نیست.

علی بازدید : 273 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (1)
با استفاده از این نرم افزار می توانید تبلت یا گوشی هوشمند خود را به ماوس یا صفحه کلید رایانه شخصی تان تبدیل کنید.
علی بازدید : 239 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

همه ما به دنبال راه‌هایی می‌گردیم تا در وقت خود صرفه‌جویی کنیم. فرقی نمی‌کند میزان هر صرفه‌جویی چقدر باشد، چراکه دقیقه‌ها روی هم انباشته می‌شوند و در طول هفته و ماه و سال، به چندین ساعت بالغ خواهند شد.

علی بازدید : 231 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)
به نقل از مموکلیک, مایکروسفت تحت فشار دانشجویانی که حاصل ساعتها کار خود را در یک لحظه از دست داده بودند, بالاخره سطل اشغال اسکای درایو را افتتاح کرد. مسلما امکان بازبرگرداندن فایلهای حذف شده نیز جزو برنامه است.
علی بازدید : 276 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

روز گذشته در مورد معرفی تلفن گلکسی اس 4 در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون در ابتدای سال آینده میلادی صحبت کرده بودیم. اما سامسونگ از طریق اکانت رسمی توییتر اش این خبر را رد کرده است.

علی بازدید : 278 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (2)

طبق آخرین تریلرهای منتشر شده از جدیدترین نسخه از سری بازی های Hitman ،معلوم شد که در این بازی هزاران راه برای کشتن دشمنان وجود دارد و میشود به هر طریقی و با هر آبجکتی سد راه را از جلوی مامور ۴۷ برداشت.

علی بازدید : 280 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش اختصاصی ملت ایران اسولتانا ایونوا دختری از شهر سوچی روسیه نام خود را در کتاب رکورد داران روسیه به عنوان جوانترین برنامه نویس ثبت کرد این دختر نابغه در سن شش سالگی همه مهارتهای اولیه کامپیوتری از جمله برنامه نویسی را فرا گرفته و اولین برنامه خود را در سن 7 سالگی نوشته است. او هم اکنون 10 سال دارد و در کلاس پنجم درس می خواند و جزء برترین برنامه نویسان رایانه ای روسیه محسوب میشود .
مادر اسولتانا ریاضی دان و پدرش فیزیکدان است و همین مسئله باعث شده که او زودتر از سنش با علم ریاضی و کامپیوتر آشنا شود.

کارشناسان این دختر را جزء نوابغ آینده علم رایانه می دانند.

علی بازدید : 224 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت msiکه در زمینه‌ی تولید کامپیوترهای All in One تبحر خاصی دارد، اخیرا دو مدل AE2281G و AE2081 را معرفی کرده است.
این دو مدل اولین کامپیوترهای بدون کیس دنیا (AiO) هستند که از سوی مایکروسافت تاییده پشتیبانی از ویندوز ۸ را دریافت کرده‌اند. مایکروسافت برای صدور این تاییده، بررسی‌های بسیاری را بر روی این کامپیوترها انجام داده‌ است که این دو مدل در تمامی تست‌ها سربلند بوده‌اند.

علی بازدید : 280 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Angry Birds با پرنده های خشمگین خود میلیون ها نفر را شبانه روز سرگرم کرد و با تحسین زیادی روبرو شد،حالا قرار است در نسخه ی بعدی جایتان را با خوک های دزد عوض کنید.این عنوان که یک اسپین آف محسوب میشود Bad Piggies نام گرفته است.

علی بازدید : 273 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

خرده فروشی بزرگ AMAZON در لیست مشخصات بازی BlackOps 2 اطلاعات جدیدی از Zambie Mode را افشا کرد که در نوع خود جالب است.در این لیست به این نکته اشاره شده بود که بخش Zambie Mode علاوه بخش چند نفره ،دارای یک Single Player داستانی است.تصورش سخت است اما شاید واقعیت داشته باشد.

علی بازدید : 422 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (2)

سال ها است که اینتل در مورد ورود به بازار پردازشگرهای تلفن هوشمند صحبت می کند و تا اینجا شاهد چند مدل اولیه هم بوده ایم. اما تلفن جدیدی که امروز معرفی شد ورود جدی اینتل به بازار تلفن هوشمند به حساب می آید. پس زمان اش رسید تا با موتورولا Razr i آشنا شوید.

علی بازدید : 247 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


دانستنیها - چاپگرهای سه‌بعدی این امکان را برای ما فراهم آورده‌اند که هر چیزی که تصورش را بکنیم، در زمانی کوتاه بسازیم. کافی است نقشه سه‌بعدی جسم مورد نظر را

رسم کنید تا این دستگاه، آن را با استفاده از پلیمرهای مایع، لایه به لایه روی یکدیگر سوار کند و پس از چند ساعت، آن را به شما تحویل دهد.

علی بازدید : 250 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

پاسخ این پرسش سرسخت که کوچکترین شیء جهان چیست، به همراه تکامل بشر تکامل یافته است، انسان‌ها زمانی دانه‌های شن را سنگ بنای جهانی که می‌دیدند می‌دانستند اما این مفهوم با کشف پدیده‌های جدید‌تر به صورت مداوم تغییر پیدا کرد.

علی بازدید : 227 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

در اقدام جدیدی که می تواند به زودی دندانپزشکان را از کار بیکار کند، دانشمندان واکسن جدیدی ابداع کرده اند که می تواند برای همیشه ما را از شر پوسیدگی دندان خلاص کند.

علی بازدید : 293 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

قدرتمندترین دوربین دیجیتال جهان که از آن به عنوان دوربین انرژی تاریک یاد می شود پیش از آغاز تحقیقات خود، نور ستاره‌های باقی مانده از هشت میلیارد سال قبل را ثبت کرده است و دانشمندان را یک گام به درک انرژی تاریک نزدیک کرد.

علی بازدید : 252 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

وزیر ارتباطات از آغاز بکار شبکه ملی اطلاعات تا هفته آینده در کل کشور برای تمامی دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: حدود 42 هزار دستگاه دولتی تمامی ارتباطاتشان از شبکه اینترنت به شبکه ملی منتقل می‌شود.

علی بازدید : 377 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (3)

در آگهی تبلیغاتی جدید سامسنگ  که به تازگی منتشر شده بود این شرکت با نشان دادن ویژگی های Samsung Galaxy S III و Apple iPhone 5 به مقایسه این دو اسمارت فون پرداخت و اعلام کرد که برای انتخاب بهترین، نیازی نیست که کاربر باهوش باشد.

تبلیغات
صفحه وگروه مادرفیسبوک

ازاین پس شمامیتوانیدمارادرفیسبوک دنبال کنیدوبالایک هایتان رتبه وبلاگ وهمین طوربازدیدآن رانیزبالاببرید

بروبه صفحه

وگروه ما

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ برا معرفی اخباروزومین طوربرای اهدافه دیگه درست شده راستی اینم بگم که نظرات تبلیغاتی حذف میشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اگرتولباروبلاگ راه اندازی شودآن رانصب خواهیدکرد؟
    نظرتان درباره ایجادانجمن وبلاگ چیست؟
    به نظرشماابزاربه اشتراک گذاری برای وبلاگ مفیدخواهدبود؟
    آیاسریال دونگ ئی موردپسندشماقرارگرفته است یانه
    به نظرشمابامعرفی 3پرچم دارجدیدشرکت های نوکیا،سامسونگ واپل کدام برنده بازارخواهدبود
    صفحه وگروه ما مادرفیسبوک

    ازاین پس شمامیتوانیدمارادرفیسبوک دنبال کنیدوبالایک هایتان رتبه وبلاگ وهمین طوربازدیدآن رانیزبالاببرید

    بروبه صفحه

    وگروه ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 17,129
  • بازدید کلی : 79,926
  • کدهای اختصاصی

    محکوم کردن توهین به پیامبر

    تقویم شمسی

    مترجم سایت

    /jquery.min.js">

    ابزار هدایت به بالای صفحه


    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه